ایده

ایده و فکرهای جدید، طرح های نو

ایده

ایده و فکرهای جدید، طرح های نو

سخت افزار +فرهنگ سازی

مشکل :

همه ی ما وقتی توی مترو، سینما یا کلا مکان های عمومی پر جمعیت هستیم بلوتوث موبایلت را روشن می گذاریم ، چه لذتی داره بدون اینکه وقتت را توی وبلاگ های رنگارنگ تلف کنی ، کلیپ های با حال برات بفرستند .

البته کم هم نیستند مردم آزارهایی که ویروس وکرم ارسال می کنند .

وکم نیستند حیواناتی که چون از درجه انسانیت ساقط شدند سعی می کنند دیگران را هم به ابتذال وهرزگی بکشانند وشما می مانید وسط دو راهی .یک طرف کنجکاوی خود را به زمین وآسمان می کوبد تا شما را وادار کند بلوتوثتان را روشن کنیدو طرف دیگر ترس ایستاده است با صورتی رنگ پریده که اخطار می دهد اگر عکسی که دیروز دیدی وتمام شب از ترس خوابت نبرد دوباره بیاید چه؟

سازمان تبلیغات اسلامی برای اینکه جلوی این قضیه را بگیرد توی اماکن عمومی وسائلی تعبیه می کند که بلوتوث ها از کار بیوفتند.

راه حل :

کلیپ ها انواع مختلفی دارند :خنده دار ، مذهبی ، غیر اخلاقی و ...

توفکر وسیله ای هستم که چندین دستگاه  ارسال بلوتوث توش کار گذاشته شده که می تواند در آن واحد به چند دستگاه متصل بشود ومفاهیمی که ما به عنوان اداره کننده های جامعه می خواهیم در اختیار عموم قرار بگیره از قبیل فیلم های تبلیغاتی ، توصیه های ایمنی ، توصیه های اخلاقی، مثلا سخنرانی های آقای دانشمند.

چرا نباید این قبیل چیزها در مقیاس انبوه به وسیله ی این دستگاه منتشربشود؟

این دستگاه یک مغز متفکر دارد،نوع مطلبی که آماده ارسال است برای مخاطب (یعنی بنده یا شما که توی مترو بلوتوثمان روشن است)نشان داده می شود {مثلا فیلمی 20دقیقه ای با موضوع مهدویت یا رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی } ومخاطب می تواند آن را بپذیرد یا رد کند وسیله ای روشن نشان داده نمی شود،وفقط ارسال می کند.چون در تمام طول مسیر مترو چند تا از این دستگاه ها روشن است اگر شما از حوزه یک دستگاه خارج شدید دستگاه بعدی ادامه آن را ارسال میکند.{قابل توجه ارگان هایی که دوست دارند با مردم حرف بزنند ونمی خواهند پول زور به صدا و سیما بدهند}.

متولی این قضیه سازمان تبلیغات اسلامی است،می توانید این طرح را ارائه بدهید و برای اجراش از آن ها تقاضای کمک مالی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد