ایده

ایده و فکرهای جدید، طرح های نو

ایده

ایده و فکرهای جدید، طرح های نو

نرم افزار + لغت نامه

مشکل:

با این مشکل کسانی برخورد کردندکه یک برادر 9-10 ساله داشته باشند (نمی دانم این مشکل در مورد خواهر های کوچولو هم صدق می کند یا نه؟) که مدام کتاب های گنده ، گنده بگیره دستش وهر دو دقیقه یک بار یک کلمه ی سخت از توش پیدا کند و بپرسد. شما هم که آ مادگی قبلی ندارید غافلگیر بشید ومجبور بشید استعفای خودتون را از علم به زبان فارسی اعلام کنید ، یا بگویید برو بچه درستا بخون کتا ب مبانی غرب شناسی به چه درد تو می خوره؟

راه حل:

همه ی ما روی موبایل ها مان دیکشنری (بخوانید لغت نامه ) انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی  داریم. ولی تا حالا به این فکر افتادید که چرا روی گوشی هامون لغت نامه فارسی به فارسی وجود ندارد؟یعنی ما اینقدر زبان فارسی را فول هستیم که نیازی به لغت نامه نداریم؟

این کار کسانی است که برای گوشی نرم افزار تهیه می کنند ( که فکر کنم توی ایران پیدا نشود) . البته نشر وگسترش فرهنگ فارسی  کار فرهنگستان زبان فارسی است که زیر نظر آقای الهام ( رئیس سابق مجلس ) اداره می شود.یک تماس باهاشون بگیرید ایده خوب وپول سازی است البته باید خوب توجیهشان کنید تا قبول کنند {البته من نمی دانم برای این کار چقدر سرمایه گذاری لازم است ؟ کسی می داند؟}

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد