ایده

ایده و فکرهای جدید، طرح های نو

ایده

ایده و فکرهای جدید، طرح های نو

ایده های مسخره

ایده هایی هست که ممکنه به نظر بعضی ها خنده دار باشه ولی همین ایده ی به ظاهر خنده دار ممکنه بتونه آینده را تغییر بده. سرمایه های مختلفی توی این دنیا وجود داره. یکی از ایین سرمایه ها قدرت تخیل و ایده پردازی است. ایده های به ظاهر ساده ی من، امروز به ذهنم می رسه و فردا فراموش می شه. من امکان اجرایی کردن خیلی از ایده هام را ندارم؛ برای همین دوست دارم ایده هام را توی اینترنت به اشتراک بذارم. اینجوری یک درصد احتمال داره یه نفر ایده ی من را ببینه و ازش خوشش بیاد و امکانات و توانایی اجرایی کردن اون را پیدا کنه. من به شخصه خوشحال می شم که ایده هام اجرا بشن. حتی اگه از حقوق معنوی اون ایده هیچ بهره ای نبرم. فکر اجرایی شدن ایده های من بهم امید و انگیزه و احساس «من خوب هستم» می ده. پس به ایده های من بخند ولی جلوی گسترششون را نگیر.

اگه یه نگاهی به تاریخ بندازید می بینید خیلی از امکاناتی که الان ما در حال استفاده از اون ها هستیم یه روزی یه رویا یا یه ایده ی مسخره بودن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد